Transspecism – Omul care se socotește ca fiind animal

CiRZdrbXEAAAZoxTRANSSPECISMUL, îl  definim ca ambitia bizara a unor fiinte umane care apartin speciei homo sapiens dar ele se identifică ca fiind animale si cer să fie considerate de societate ca animale.

Oamenii întregi la minte nu pot concepe să existe astfel de oameni. Dar exista. Nu s-a știut prea multe despre ei până acum ceva luni ori ani, dar se discută tot mai frecvent despre ei în literatura si presa anglo-saxona. Moda asta bizară începe tot în Marea Britanie și se extinde în restul lumii. S-a extins și în America unde publicatii prestigioase incep să ia transspeciismul în serios și să-l trateze cu simpatie. De unde această modă ori gândire difórmă?

 Termenul de transspecism provine, cum e evident, din doua cuvinte, trans si specie, adica trecerea de la o specie la alta, ori traversarea ori transformarea dintr-o specie in alta. La nivelul mintii. In cazul de față de la specia umana la animale. Invers nu, pentru că, e clar, animalelor nu le trece prin minte să se considere ființe umane. Doar filmele de desene animate … pentru copii,  induc în eroare copiii cu astfel de producții destul de periculoase și needucative!

Transpecismul poate fi conceput ca o maníe (boală mintală, cf. dex) care bântuie prin lumea occidentală si deformează gândirea omului postmodern. Este o varianta a deconstructivismului care țintește la demolarea ființei umane ca si creatie a lui Dumnezeu si asemuirea lui tot mai insistenta cu animalul.

Originile ideologice ale acestui curent e evolutionismul. Evolutionismul ne forteaza sa regandim insasi esenta umanitatii omului: ce este omul? Ființă umană, sau doar un animal mai evoluat ca celelalte? Ce ne diferentiaza de animale? Ce trasaturi? Sunt trasaturile acestea suficiente pentru a declara omul “fiinta umana” diferita de animale? Acestea sunt intrebari fundamentale cu care persoanele care gandesc traditional se confrunta tot mai des. Azi, mâine, transspeciismul va incepe sa fie predat tinerilor si copiilor, pâna când ne vom trezi cu copiii nostri spunându-ne ca ei sunt pisici ori câini in loc de fiinte umane.

Transspecismul este, deci, in primul rând, un atac impotriva umanitatii fiintei umane. El reduce diferentele dintre om si animal la un minim aproape nesemnificativ, si afirma ca animalul are mai mult in comun cu omul decit diferente. Transspeciismul este un subset al gândirii evolutioniste, conform careia omul este un animal mai evoluat, cel mai evoluat dintre ele. Intre om si animal nu exista un asa numit zid biologic de despartire, ci un teren comun.

 E usor de inteles că transspecismul e in concurenta cu transgenderismul, cu toate ca cele doua alearga paralel. Transgenderismul declara fluiditatea sexualitatii umane, permitind omului sa se identifice cu oricare sex doreste, ori cu nici unul. Ori sa adopte o predilectie sexuala pe care si-o doreste, ori sa se identifice ca fiind asexual. In paralel, transpeciismul permite omului sa se identifice ca fiinta umana ori ca animal si sa aleaga tipul de animal cu care vrea sa se identifice. Persoanele transgender zic ca s-au nascut intr-un trup gresit (“barbat nascut in trup de femeie” ori “femeie nascuta in trup de barbat”) si ca au dreptul sa-si modifice trupul (noi zicem sa-l mutilieze) pentru a corespunde tipului de trup care il au in minte.

 La fel gandesc si persoanele transspecii. Ele zic ca in loc sa se fi nascut animale s-au nascut fiinte umane, si cer sa fie recunoscute ca animale. Tehnologia portmoderna nu a avansat pina in stadiul in care procedurile chirurgicale ar putea transforma omul in animal si animalele in om. Daca stiinta va apuca sa ajunga la stadiul acesta putem fi aproape siguri ca si acest capriciu omenesc va fi satisfacut. De fapt, in viitor ne putem astepta la un alt capriciu care va cere sa fie recunoscut ca drept al omului (ori animaleleor?), acela de a fi recunoscut nu doar ca animal ci si ca animal cu un sex diferit de cel biologic. Ni se spune ca transgenderismul e viitorul sexual al umanitatii, iar acum ca transpeciismul e viitorul identitatii omului, dindu-i libertatea sa aleaga ce vrea sa fie, om ori animal. Sunt deja destul de multi oameni care sufera de transpeciis si, daca nu suntem cu bagare de seama, maladiile si capriciile acestea vor fi transformate in drepturi.

 Recent a facut multa valva cazul unei tinere de 20 de ani din Norvegia care se crede pisica prinsa in “capcana” unui trup omenesc. Merge in patru labe, miorlaie, si se imbraca ca o pisica. Zice ea ca a descoperit ca e pisica la varsta de 16 ani, ca a fost pisica toata viata, si ca la 16 ani psihologii i-au depistat adevarata identitate. S-a nascut fiinta umana in loc de pisica din cauza unui defect genetic in timpul gestatiei. Un alt exemplu e un tinar din Georgia care se socoteste penguin, si cere sa nu fie discriminat. “Nu ai voie sa discriminezi impotriva cuiva datorita identitatii pe care si-o alege,” zice el. Cei care nu sunt de acord sunt nimiti “antropocentristi,” adica oameni ingusti la minte care considera fiinta umana “centrul” universului. Lista bigotilor, dupa cum vedeti, e in crestere. Oamenii intregi la minte care nu agreaza cu homosexualitatea sunt numiti “homofobi”, cei care dezagreeaza cu maladia trangenderista “transfobi”, iar cei care dezagreeaza cu transpeciismul “antropocentristi”. Fara indoiala ca in curind pentru cei din urma se va inventa un termen denigrant.

 Incepe publicarea cărților

 Transspecismul incepe sa devina la moda si datorita cartilor care se publica asupra subiectului. Mai devreme in an Charles Foster, un fost avocat si profesor de etica la Universitatea Oxford, a publicat, in Marea Britanie, Being a Beast (“A fi animal”). In carte se identifica, succesiv, ca fiind viezure, vidra, vulpe si cerb, hraninduse cu mincarea acestor animale (inclusiv rame), mirosindu-si propriile excremente, stand la pinda noaptea si urmarind fiintele umane plimbindu-se prin parcuri, ori crescind ghiare si parul lung. Vreme de 10 ani a trait ca viezure in padure. Si-a sapat un barlog, dormind ziua si bintuind prin padure noaptea. A mancat viermi si rime. Mirosea copacii, pamintul, excrementele animalelor. A trait asa sase saptamini, dupa care s-a reintors in lumea “civilizata”. Casatorit, Foster avea un fiu de 8 ani pe care l-a dus sa locuiasca cu el in barlog pentru o vreme sa invete si el viata de viezure. De la o vreme Foster s-a identificat ca vulpe, petrecindusi noptile in parcuri, cautind alte vulpi si imitindu-le comportamentul. Scormonea prin cosurile de gunoi, se uita prin ferestrele oamenilor sa vada ce fac, se lua la harta cu pisicile. De la o vreme a inceput sa se identifice ca cerb.

 Luna trecuta un alt britanic, Thomas Thwaites, a publicat Goat Man – How I Took a Holiday from Being Human (“Omul capră – cum am făcut o pauză din a fi ființă umană“). Cartea lui descrie eforturile lui personale pentru a-si descoperi adevarata identitate animalica. A crezut la inceput ca e elefant dar s-a razgindit. Si-a descoperit adevarata identitate, zice el, vizitind o vrajitoare in Copenhaga care l-a convins ca e tap, adica capra de parte barbateasca. Nu e nimic anormal in a dori sa fii animal, i-a explicat vrajitoarea. De-a lungul istoriei mitologia umana a identificat multe transpecii, adica oameni pe jumatate animale si jumatate fiinte umane. In multe grote din Europa si din alte parti ale lumii, de fapt, exista imagini preistorice de animale cu cap de om si de fiinte umane cu capete de animale. Pentru a devenit si mai “capra”, Thwaites isi facuse picioare de capra si incepuse sa invete cum sa smulga iarba cu gura si cum sa o rumege. A vizitat o ferma de capre in Elvetia sa invete obiceiurile caprelor. Se punea in patru labe si incepuse sa maince iarba in spatele lor. Destainuie la un moment dat ca de la o vreme caprele au inceput sa-l priveasca cu nedumerire, moment in care Thwaites isi da seama ca poate nu e acceptat in lumea lor. Sa-si fi ales el o identitate animalica gresita? Ori sa fi gresit vrajitoarea? Dar mintea, cum sa poata dobindi mintea unei capre? A luat si lectii sa invete sa sara ca si caprele si s-a obisnuit si cu dieta lor.

 Tot in Marea Britanie sunt oameni care se considera câini. Zic ei, “nu suntem diferiti de restul oamenilor“. Publicatia britanica The Guardian a publicat un articol despre acesti oameni-câini pe 25 mai. [Detalii: https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2016/may/25/secret-life-of-the-human-pups-the-men-who-live-as-dogs] Nu trebuie denigrati, zice autorul. Grupurile de oameni-caine s-au inmultit in Marea Britanie in ultimii 15 ani, ajutati fiind, la fel ca homosexualii, de anonimitatea internetului. Majoritatea oamenilor-caini sunt barbati homosexuali, si au un interes deosebit de a se imbraca in haine de piele, poarta cozi de caine, se scarpina ca si cainii, se joaca cu jucarii, maninca din blide special facute pentru caini, si urineaza pe pomi ori stalpii de electricitate. Iar unii dintre ei se plimba pe patru labe, cu un lant la gat sub atentia stapinilor lor. Aceste fiinte participa si in competitii speciale pentru oamenii-caine, una dintre ele avind loc nu demult in Antwerp (Belgia). Un om-caine explica ca vreme de 10 ani a avut acelasi stapin cu care mergea la plimbare cu zgarda la gat. Cind oameni necunoscuti se apropie de stapinul lui ori de el, omul-caine latra agresiv. Oamenii-caine practica sexul de grup. Un grup identificat in articolul din Guardian era format din 9 persoane, toti fiind supraveghiati de acelasi stapân.

 In America povestea e aceasi. Pe 30 mai New Yorker a publicat un articol de 6 pagini asupra subiectului. Îl puteti citi aici: http://www.newyorker.com/magazine/2016/05/30/goatman-and-being-a-beast. Din el aflam, pe linga ce am redat mai sus, profilul persoanelor care se identifica ca animale. Sunt oameni care iubesc animalele, iubesc artele, se identifica cu miscarea pentru protejarea mediului, denunță distrugerea planetei de catre homo sapiens, tind sa fie vegetarieni, someri, tineri care locuiesc inca cu parinții lor, fara familie, necasatoriti, singurateci, deziluzionati de absurditatea vietii moderne, animisti, veterinari ori adepti ai unor filosofii marginale, de exemplu Martin Heideggar, in cazul lui Thwaites. Percep viata umana ca o absurditate, o povara, iar pe cea de animal ca pe una libera fara ingrijorari. Persoana umana, din perspectiva lor, e plictisita, snoaba, aroganta, desprinsa de adevarata realitate care ne inconjoara.

 Perspectiva crestină

 Transspecismul e încă o dovadă a colapsului ratiunii omului postmodern, mereu in cautare de ceva nou, netraditional, bizar, ceva care să-i stimuleze interesul si să-i contracareze plictiseala. Cu ceva saptamâni in urmă am citat din Isaia 5 unde Dumnezeu atentioneaza impotriva oamenilor care socotesc binele rău si răul bine, dulcele amar si amarul dulce. “Socoteala” aceasta se proceseaza la nivelul mintii. Involutia mintii omului postmodern se reflecta in denaturarea umanitatii lui. Evolutionismul pretinde ca fiinta umana a evoluat din animale, iar transpeciismul ca fiinta umana “evolueaza” in animale. Cazurile lui Thwaites si Foster, insa, nu sunt izolate in istorie. Biblia numeste acest fel de gandire un rezultat al “mintii blestemate” al omului care a transformat creaturile (adica animalele) in zeitati. (Romani 1) Iar Daniel descrie, in Capitolul 4, un fapt istoric similar in persoana imparatului Nebucadnetar al Babilonului pe care Dumnezeu l-a transformat din fiinta umana in animal (bou) din cauza arogantei lui si a lipsei lui de reverenta fata de Dumnezeu. Antecedentul aceasta istoric nu e o coincidenta. Omul postmodern care se crede mai mult animal decit creatura lui Dumnezeu sufera de aceasi boala ca Nebucadnetar – aroganta intelectuala. Incidentele de transpeciism, putine si rare astazi, se vor inmulti. Dar, in timp ce Daniel numeste degenerarea mintii lui Nebucadnetar nebunie, lumea postmoderna numeste transpeciismul, asemenea transgenderismului, un lucru bun, unsemn al progresului. [Recomandam o perspectiva crestina asupra transpeciismului:  https://blogs.thegospelcoalition.org/trevinwax/2016/06/16/goatman-and-badgerman-should-humans-live-as-animals/?platform=hootsuite]

 AFR va recomanda: Din multele materiale privind transpeciismul recomandam unul publicat in LA Review of Books in 2015: https://lareviewofbooks.org/article/ode-animals#!

SITUL AFR ANTIPORNOGRAFIE

 Va invitam sa continuati sa vizitati situl antipornografie AFR www.PornografiaRaneste.ro in numar cit mai mare. Va invitam deasemenea sa deveniti prietenii nostri pe site. De cind a fost lansat, pe site am postat zeci de articole, studii, materiale video si marturii. Situl a fost facut de dl Alexandru Dragoman (AFR Constanta). Ii multumim.

SITUL AFR ANTIPROSTITUTIE

 Postăm materiale si pe situl AFR antiprostitutie http://www.antiprostitutie.ro/category/stiri/. Va rugam sa-l vizitati. Situl e administrat de dl Sorin Balajel, voluntar AFR.

 BROȘURI AFR

 In septembrie 2014 am tiparit 5000 de brosuri informative AFR in care ne identificam ca organizatie, cine suntem, ce facem, ce am facut, ce planuri de viitor avem. Gratie unora dintre cititorii nostri si a membrilor AFR, pina la finele anului 2014 am distribuit toate pliantele. In ianuarie 2015 am mai tiparit 5000 de exemplare pe care deja le-am epuizat. Am mai tiparit inca 5.000 din care inca mai avem disponibile citeva mii. Pliantele sunt gratuite. Cei care doriti sa le aveti si, mai ales, sa le dati celor din comunitatile dvs, inclusiv biserici ori parohii, va rugam sa ne scrieti si vi le vom trimite pe cheltuiala noastra. Avem nevoie doar de numele dvs, telefonul si adresa. Scrieti-ne la office@alianta-familiilor.ro.

 VRETI SA FITI INFORMATI?

 Buletinul informativ AFR apare in fiecare Marti si e dedicat mai mult stirilor de ultima ora, iar publicatia AFR online apare in fiecare Joi si e dedicata mai mult comentariilor si opiniilor. Cei care doriti sa primiti saptaminal stiri si comentarii la zi privind valorile si evenimentele legislative, politice si sociale care va afecteaza familiile, atit la nivel national cit si la nivel unional si international, sunteti invitati sa va abonati la buletinul informativ saptaminal AFR. Cum? Inregistrindu-va numele si adresa electronica pe pagina home a sitului nostru electronic www.alianta-familiilor.ro.

FACETI-NE CUNOSCUTI!

 Faceti-ne cunoscuti familiilor si prietenilor d-tra. Dati mai departe mesajele noastre si incurajati-i sa se aboneze. Va multumim.

ANUNTURI

 Cei care doriti sa faceti anunturi prin intermediul AFR privind evenimente legate de familie si valori va rugam sa ni le transmiteti la office@alianta-familiilor.ro.

 Alianta Familiilor din Romania

www.alianta-familiilor.ro     

Advertisements

2 thoughts on “Transspecism – Omul care se socotește ca fiind animal

  1. Pingback: CURCUBEUL lui DUMNEZEU – Confiscat și ponegrit de o mică grupare de impostóri – Revista ARMONIA – Saltmin Media

  2. Pingback: Jason D. Hill (homosexual), profesor de filosofie la Universitatea De Paul din Chicago, critici severe privind comunitatea GAY – Revista ARMONIA – Saltmin Media

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s